ALL MY SPELLS AND HEXES ARE FOR YOU

Tack för era fina kommentarer idag mina underbara babybats! Det kan vara värt att hålla ut ett litet tag till här, när ni säger sådana fina saker till mig! Jag fortsätter försöka, och staka mig fram här på denna döende lilla blogg en liten stund till. Jag tappar gnistan när allt känns så krystat och tråkigt, och jag inte kan dela med mig av några roliga outfit bilder, till exempel. Kameran på telefonen jag har just nu är så trasig och funkar knappt alls när det är mörkt. Vilket är hela tiden just nu. Därför har jag ikväll köpt ett ljus! 


Det är en pyropet och kan köpas här, har längtat såå länge efter att kunna köpa det här fantastiskt roliga och morbida ljuset <3
#1 - - Karin:

Åh, dom ljusen är såå häftiga!

Svar: Ja, ser riktigt mycket fram emot att få elda upp den där lilla katten :D Moaha
Bunny