#1 - - Sabiina är namnlös:

Din blogg var fett med azum och verkar skilja sej från mängden! Därav undrar jag ifall du vill joina min fb-grupp: Ikke mainstream blogs ^^ Gruppen är bara till för de bloggar som kör sitt egna race och man får länka sin blogg hur mycket man vill :3 Ohwell, ty för din tid och här är länken till gruppen: https://www.facebook.com/groups/1422363217997668/ haregött c:

#2 - - Kitten:

Babe i en babe klänning! Hörru du får hojta när paketet ramlat ner i brevlådan så jag vet det kom fram! Kan hända mer ramlar i framtiden för har typ tema på nästa redan i mitt huvud tbh :O

Svar: DET RAMLA NER iDAG OCH VAR SÅÅÅ FiNT och guuuud hur ska jag kunna matcha detta?! Asså Maire Antoinette halsbandet, jag smäller aaaaav <3
Bunny

#3 - - Kitten:

DET KOM FRAM WOHO!!! Åh, så kul du gillar det och jag blir glad bara för ett vykort liksom! Jag ÄLSKAR att fixa ihop små paket and stuff ju xD Gjorde Marie Antoinette speciellt för dig för vet hur mycket du älskar den filmen hihi :D

Svar: Harry Potter i all ära och alla de sakerna var så himla fantastiskt fina, men det halsbandet var nog bäst för det hade jag aldrig ens själv kunnat komma på att göra! :D SÅ HIMLA GLAD! PUSS
Bunny

#4 - - Kitten:

Yay! :D I'm happy you happy! Puss!