BUNNY STiL CROPPED


Idag hade jag världens tristaste outfit på mig. Top och jeans från Bik Bok. Så här kommer några bilder på en av mina nya crop tops istället! Helt ärligt är jag löjligt förtjust i crops just nu...

 
#1 - - Crazie -:

Åh så fin, som vanligt!

Svar: Tack vännen! :D
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

åh du är verkligen hur fin som helst! Skulle göra vad som helst för att få vara lika fin! ♥

Svar: Men vännen så kan du ju inte säga! :OOO Du är ju jättefin, hallåååå <3
Bunny

#3 - - ZOOFIE:

Men fan vilken cool :D och du är ju så jäkla snygg med :D

Vart är wanyed-affischerna då?!?!? DU MÅSTE JU HJÄLPA MIG!!! Jag tror nästan T-rexen på baksidan har ätit upp min söta lilla unicorn eller något... :o

Svar: HAHAHAHAHHA AHRU INTE HITTAT DEN ÄN?! XD
Bunny

#4 - - Johanna:

fan så fin :0 var har du köpt denna vackra skapelse? :)

Svar: PÃ¥ etsy! :D
Bunny

#5 - - Anna:

Snygging!!^^

Svar: Du ja! ^^
Bunny