i WiSH TOY STORY WAS REAL


Jag kan inte sluta titta på de här små figurerna! De ser så levande ut så jag sitter här beredd på att de ska blinka till och krypa ut genom datorskärmen. Och sen kommer de rusa mot mig och pussas och kramas! Vist ser de supermysiga ut? Det är en tjej som har gjort dem här för hand i lera och andra material och jag tycker dem är helt fantastiska! Ni kan läsa mer om dom här, och kika på fler små filurer! ^^
#1 - - Jonas:

De där varelserna ser ärligt talat ut som något som kommer från en Anime serie. De ser dessutom sjukt verkliga ut =) Coolt!

Svar: Dom är jättecoola! Kanske har hon hittat sin inspiration i nån serie :D
Bunny

#2 - - Kitten:

Ah så söta! Dööör!

Svar: Jaaa klarar inte av det!
Bunny

#3 - - Pyrola:

Mn guuu! <3

Svar: Man kan köpa såna! JAG SKA KÖPA SÅNA!!!1!
Bunny

#4 - - Fia:

Åååh, så söta <3
Titta gärna in på min blogg :)

Svar: Eller hur! :DDet ska jag göra ^^
Bunny

#5 - - Jonas:

Jag tror du har helt rätt. Själv kom jag att tänka på någon slags bisarr blandning mellan Tenchi Muyo (Anime) och Disneys Lilo & Stitch xD

Svar: Inte så insatt i just den animen men tänkte också på Stitch. Sjukt coola i alla fall!
Bunny

#6 - - Jonas:

Ah, det är en utav mina favorit anime serier i alla fall =) Utan tvekan!