HOBBiT:II

Syster och jag fick överta fribiljetter av mami och papi, sÄ ikvÀll ska vi faktiskt passa pÄ att se Hobbit del 2! Varken jag eller syster tycker att bio Àr superduper mega kul egentligen, dÀrför slÄr vi till pÄ att till och med se den i 3D, haha! SÄ hÀr fÄr ni en bild pÄ Radagast som spelas av Sylverster McCoy som vi snart ska trÀffa pÄ SciFi-mÀssan! 



 
 
#1 - - Kitten:

Ah, den Àr sÄ bra!!!

#2 - - Kitten:

Åh, ska du pĂ„ den mĂ€ssan som Ă€r snart? Jag skulle ha Ă„kt men blev Ă€ndrade planer dĂ„ jag fick tag pĂ„ lĂ€genhet :(

Svar: Jaaaaaw! Bor ju hÀr nere, klart man ska gÄ! ^^
Bunny

#3 - - Kitten:

Svar: Åh, sĂ„ avis! Jag skulle ha Ă„kt och cosplayat and all D: Fast i slutĂ€ndan var ju ny lĂ€genhet en sak vĂ€rdig att offra den resan för hehe :P

Svar: Hahaha jaaaa! :O Du fÄr komma nÀsta Är! :D
Bunny

#4 - - Kitten:

Svar: Ja, funderar pÄ NÀrcon i sommar sen försöka klÀmma in SFworld nÀr det Àr i Stockholm november :P NÀsta Är ska jag försöka ta mig ner till dom dÀr ^^

Svar: Jag borde ta mig upp till nÄn mÀssa faktiskt!!
Bunny

#5 - - Kitten:

Svar: Ja det tycker jag allt!

#6 - - skriveromidag:

Cliffhangern var sÄÄÄ hemsk!

Svar: Jaaaa :( MÄdde helt dÄligt!
Bunny