T i S D A G

Varje vecka går jag och längtar och längtar efter att helgen ska komma och att tiden ska gå snabbare. Allt för att jag äntligen ska få träffa min underbara pojkvän jämt jämt jämt och helst så fort som möjligt. Helt ok tycker jag, det känns fint att för en gångs skull ha något att längta efter och se fram emot!
 

Däremot slår det mig emellanåt hur fort tiden faktiskt går! Kan ni tänka er att halva december redan är förbi? Halva december! Helt allvarligt, var tusan tar tiden vägen? 
#1 - - Twiggy Lundberg:

SV: Det gör ju det! Jag skickar en länk till min mammas blogg som har gjort dom! :)
http://mittlivmedochutankrusiduller.blogg.se/2014/december/mina-forsta-nastan-vego-biffar.html

Svar: Tack :D :D
Bunny

#2 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

Det undrar jag med, vart tog december vägen? Snart är det redan 2015!!!!!

Svar: CRAY CRAY!!
Bunny