MOMENTS TVÅTUSENFJORTON

Januari innehöll en massa drunkie-selfies, men gud sÄ fint hÄr jag hade!

Februari fortsatte pÄ samma vis, ingenting blev nÄnsin ljusare... den hÀr mÄnaden i mycket kortare hÄr. 


Mars bjöd pÄ vampire-drinks, vÀrldens sÀmsta Shark-movies och Sci-Fi mÀssan i Malmö!

April innebar födelsedag med festprepp, argt fluffigt hÄr och vÄrskor!

Maj kom med Harry Potter festen och bÀsta vÀnnen pÄ besök och Nine Inch Nails konsert. Jag strosade mest runt i Blackmilks sammetsplagg.

Juni hade inte solen med sig. Jag hade sommar i mina vinglas med bubbliga jordgubbs-roséer och flöt med ÀndÄ. 

Juli gick fort dÄ jag gömde mig i kÀllaren pÄ jobbet ungefÀr alla timmar pÄ dygnet. En av sommarens varmaste nÀtter spenderades i en park med en pojke jag hade lÀngtat oerhört mycket efter utan att jag viste om det. Och sÄ tog jag en dag ledigt och Äkte ivÀg pÄ en Harry Potter weekend med min fantastiska familj. 

Augusti dundrade in med fantastiska ÄskovÀder, True Blood-beroende och massa smoothies och juicer.

September gick oehört fort och innehöll sÄ vÀldigt mycket. Ett avslut, en flytt, en ny tjÀnst och underbara stunder med mina fantastiska kollegor och en puss. 

Oktober Àr Halloween och jag fanns igen. Och Tokio Hotel fanns. Och han fanns och han ville vara min.

November gick sÄ himla fort att jag hann inte alls ta nÄgra bilder. Jag köpte min lÀgenhet och nya skor, tog min mr Handsome i handen och gick pÄ musikal pÄ Halloween och var ute och dansade hela nÀtterna, och kramades hela dagarna. 

December Àr nu och det kan vara den bÀsta decembern nÄgonsin! Jag har julstökat som en tok, och faktiskt tyckt det var kul. Jag har trÀffat mitt hjÀrtats familj och haft en supermysig julafon och sen Äkte vi vidare till Stockholm och har varit vilse i Ikea sedan dess. Allt Àr sÄ himla fint nu!
 
#1 - - Anna:

<3