iDAG HADE JAG i ALLA FALL ETT FiNT HALSBAND


Så stressad att jag hinner inte ens med att andas. På jobbet, här hemma, i tankarna. Puuh! Fredag imorgon! Hoppas inte den där Alexander stormen är allt för vild så min mr Handsome kan komma hit utan problem imorgon, I need hugs!


#1 - - Christina:

Väldigt fint halsband :) Har du köpt eller gjort själv?

Svar: Både och! Köpt men bytt ut de pastelfärgade skallarna mot svarta! :)
Bunny

#2 - - Alice:

Du kan få några cyber-kramar av mig så länge! <3

Svar: Taaack <33
Bunny

#3 - - Christina:

Vad smart och pyssligt av dig :) Tyckte jag kände igen halsbandet av att sett det på Gina tricot för år sen tror jag?kanske :P
Mycket snyggare med svarta döskallar ju :D

Svar: Exakt, Gina it is! Och det var min tanke också... sedan blev jag av med det i typ två år och hittade det nu och bara NU JÄVLAR :D
Bunny