ZOMBiEMODE

Jag Ă€r förkyld, igĂ„r kvĂ€ll hade jag nog feber dessutom en liten stund. Helt plötsligt mĂ„ste man tĂ€nda lampor dĂ„ man kliver upp pĂ„ morgonen, för det Ă€r sĂ„ himla mörkt. Jag har inget busskort, och jag lĂ€ngtar extremt mycket efter min tjocka, fluffiga halsduk nĂ€r jag gĂ„r till jobbet. Hur snabbt gĂ„r det egentligen, höst? Är den hĂ€r nu?


Bara att skrapa ihop alla delar av mig sjÀlv jag kan hitta hÀr hemma, knyta skorna och slÀpa sig ivÀg till jobbet. Vi har en av vÄra viktigaste veckor pÄ jobbet just, alla som Àr förvÄnade över att jag Àr zombie rÀcker upp en hand.... ;D
#1 - - Kitten:

Krya pÄ dig gumman och kör inte allt för hÄrt! <333

Svar: Kör hÄrdast av det hÄrdaste!
Bunny

#2 - - Twiggy:

Åh vill inte gĂ„ mot mörkare tider nu :'(

Svar: Ja vill, iihihihi bÀsta Ärstiden kommer nu! Gula löv, mysiga tröjor och vackra jackor, Halloween och skrÀckfilmer, levande ljus, lussebullar och julmys, sedan fÀrgsprakande fyrverkerier! AWESOME :D
Bunny