THE PURGE

Jag har precis sett The Purge. Själva filmen i sig är ju inte så creepy, men själva konceptet i sig är sjukt skrämmande! Och något som är så otroligt sjukt, är att i USA så finns det folk som vill ha det så här på riktigt. Som sprider datum och information om det på nätet, för att göra det till en sak och för att skrämma folk. Och denna händelsen ska ha ägt rum nu mellan den 15 och 16 i Lousieville. Tumblr that shit.

Herre gud, jag vet inte vad jag hade tagit mig till om vi i framtiden befinner oss i en värld där detta är på riktigt. 

#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

åh fan vad läskigt... är den värd att se? <3

Svar: Jaa, det tycker jag nog!! Snart kommer tvåan också :O
Bunny

#2 - - Christina:

Den här filmen är bra :) Inte läskig som du sa, men den får en verkligen att tänka till.

Svar: Ja, kunde inte sluta tänka på hur det skulle vara om det var på riktigt liksom! Jag hade ju aldrig haft råd att skydda mig, och inte heller hade jag kunna försvara mig. Inte för att jag vill tro att någon skulle vara så arg på mig så de skulle ta chansen att döda mig, men det verkar ju finnas dem som bara dödade för dödandets skull… hahah. USCH!!
Bunny

#3 - - melinda emilia ♥:

usch vad läskigt, hur kan folk vilja göra sånt ens!? :o jag hade nog fått panik och flytt till en öde ö, haha :/

Svar: Elller huuur! Alltså jag skulle aldrig kunna leva med mig själv sedan…Vi flyr till en öde ö som vaktas av hajar, krokodiler och lejon!!!
Bunny