#1 - - Kitten:

Advanced Potioooooon! Försöker få tag på HP skal till min nya men finns knappt till Galaxy S5 mini än x'D

Svar: Jag behöver bli av med detta så skaffa en Sony så fåru den! ;)
Bunny

#2 - - unforgivablecurse.blogg.se:

Åh, vars har du hittat dessa? Finns dom till Xperia Z2 så kanske dom finns till min Z1 också! :)

Svar: Jag har beställt dom på Etsy! Går att få till många Xperior!
Bunny

#3 - - Kitten:

Hittade lite på Etsy igår hihi! Jag har precis bytt mobil ju x) !!

Svar: DU BYTTE TiLL FEL!!!! hahahaha
Bunny

#4 - - Kitten:

HAHA What can I say, I'm a Samsung whore x'D

Svar: And Sony is my master! HAHA
Bunny

#5 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Awww de HP-relaterade är lovely! Speciellt advanced potionmaking :)

Svar: Har du en Xperia Z2 så säljer jag dom, hohoh! :D
Bunny

#6 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Nope tyvärr, jag har LG G2. Finns typ 0 fancy skal till den telefonen, haha x)

Svar: Byt telefon ;) (hohoh sorry arbetsskada!)
Bunny

#7 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Hahah, men jag älskar min LG! Pysslar ihop mina egna skal till den :3