MOODY MONDAY


Yo ho! Jag har haft en sÄ vÀldigt lÄng mÄndag, sÄ kan liksom inte hÀnga med sjÀlv. Eftersom lönen kom idag sÄ gav jag mig sjÀlv en kjol jag lÀnge tittat pÄ pÄ H&M, ihop med vÀrldens mjukaste stickade tröja! Mys! Hösten kan anfalla med dunder och brak! I brevlÄdan hittade jag sedan ett litet Nelly paket med tvÄ fina blusar i! Lovar att visa sÄ snart jag har tid! Imorgon ska jag hem till mamsen och papsen, de ska hjÀlpa mig med en vÀldigt spÀnnande sak! ^^ Puss och kram sÄ lÀnge!
#1 - - Kitten:

Oooo Àr det den spÀnnande saken vi pratat om? You know the thing to build...

Svar: Hahahaha oj nu har jag HELT glömt haha!
Bunny

#2 - - Kitten:

HAHA <3 Syftade pÄ kist bokhyllan :P

Svar: Jaaa just det!!! :D Hm nÀ. Men den kommer bli en liiiiiten del av det! :D
Bunny

#3 - - Kitten:

Nu blev jag nyfiken ju! :O

Svar: Mihihihihi!
Bunny