GOOD MOURNiNG

*innehÄller spoilers pÄ premiÀravsnittet pÄ Doctor Who sÀsong Ätta!

 
Kastade mig upp ur sĂ€ngen imorse, kokade flera liter tĂ© och rusade sedan tillbaka in i sovrummet och kröp ihop framför datorn. Äntligen, Ă€ntligen var det dags! Ångest-laddat men ocksĂ„ extremt förvĂ€ntansfullt! Den tolfte Doctorn Ă€r Ă€ntligen hĂ€r! Jag gillade avsnittet vĂ€ldigt mycket, det fanns vĂ€ldigt mycket humor i det, och Clara fick verkligen en helt ny plats! Det tog sin lilla tid, det kĂ€ndes inte alls som det skulle, men sen, PANG! sĂ„ var han hĂ€r igen. The Doctor. Jag Ă€r extremt blödig och förĂ€lskad i Doctor nummer Elva, och utan att avslöja för mycket sĂ„ grĂ€t jag en hel del i slutet sĂ„ jag mĂ„ste nog se om avsnittet lite senare. Ser i alla fall otroligt mycket fram emot den hĂ€r sĂ€songen! 

Resten av dagen bestĂ„r av att tvĂ€tta, tvĂ€tta och tvĂ€tta, och lĂ€sa serier medan jag vĂ€ntar. ÄndĂ„ helt okej!
#1 - - Alice:

Capaldi. ♄
Det var allt.

Svar: Han var grym! Över förvĂ€ntan! Han tog mycket av Matt och gjorde en sjukt bra övegĂ„ng, ska bli kul att se honom utveckla sin egen personlighet! :D
Bunny