TWO YEARS SiNCE HOGWARTS

Det kommer alltid och förevigt jämta handla om Harry Potter den sista veckan i april. Det började för två år sedan då vi den här sista veckan var i London, jag, lillasyster och Zoofies familj! Inte bara i London. På Hogwarts. Den andra maj är Internationella Harry Potter dagen. och nu även den tredje maj ska jag ha min Harry Potter fest! Önskar jag hade mer tid att lägga upp bilder från Hogwarts, men hinner inte nu. Är det någon som vill se?
 
#1 - - Alice:

Ååh, jag vill se! Om du känner att du har tid att lägga upp några bilder förstås. ^^

Svar: Ja, ikväll har jag nog tid att fixa med det! :D Klart jag ska lägga upp bilder! :D
Bunny

#2 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Men åh sgbawibbgl! Jag vill också till Hogwarts! Är det den där studion som ligger utanför London eller något annat? Låter askul med HP-fest :')

Svar: Ja det är i studion! Underbart! Ja jag hoppas det blir askul! :D
Bunny

#3 - - Twiggy Lundberg:

Omg så coolt ändå! :D Är inget HP-fan men häftigt att få vara där!

Svar: Riktigt coolt att se en fantasivärld bli levande liksom!
Bunny