#STARSTRUCK

 NÀr jag var femton Är kom filmen jag vÀntat pÄ hela mitt liv, ungefÀr. Den svenska filmen Tjenare Kungen, som handlar om, lite enkelt beskrivet, tvÄ unga tjejer som försöker starta ett punkband och en vÀnskap. Jag lyssnade pÄ Ebba Grön och Sex Pistols och klÀdde mig fortfarande sÄdÀr som man gjorde dÄ man var en blyg liten tjej i Ättonde klass. Den hÀr filmen förÀndrade mig, förÀndrade allt. Min stil, min musiksamling, mitt sÀtt att se pÄ saker och mitt sÀtt att vara. Den hÀr filmen har formtat mig till den jag Àr idag och karaktÀren Millan var min största inspirationskÀlla.  



Hon gör inte mycket skÄdespeleri just nu, men Àr Ànnu en inspirationskÀlla nÀr hon Àr bara sig sjÀlv. För ett tag sedan sÄ hittade jag hennes pÄ instagram genom en annan vÀn som jag flitigt följer, och liksom man gör med instagram och andra mÀnniskor som Àr intressanta sÄ valde jag att följa henne. I onsdags vaknade jag upp och sÄg att hon valt att följa mig tillbaka! Det kÀndes ju helt otroligt kul! Och det kÀnns Ànnu mer kul att hon faktiskt tittar pÄ mina bilder, och gillar! Jag Àr helt galet starstruck just nu och var tvungen att skriva ner det hÀr, dela med mig av kÀnslan just eftersm jag Àr den nörden jag Àr, och spara det för evigt! 
#1 - - Jennilie:

Sv: Haha jag vet :P Ja du vad gör jag.. Jag klipper typ aldrig hÄret, det Àr vÀl det enda :D