MiN MÅNDAG

Eftersom jag bloggat sÄ slött idag kommer hÀr lite bilder frÄn min mÄndag!

Jag hade mina nya skor pÄ jobbet. 

Gick tidigare frÄn jobbet för att sitta i det hÀr fina vÀntrummet en stund. 

Efter lÀkarbesöket mötte jag upp HjÀrtat. Vi gick och Ät middag i stan. "Se normal ut." sa jag, detta var vad jag fick.

Tacksamt att lÄta nÄgon annan laga mat dÄ det kÀnns ungefÀr som sköterskan tog blodprov med en gaffel. Hon hade nog en dÄlig dag för det gick inte bra! 

NÀr jag kom hem hade jag fÄtt ett superfint paket! 
Och det var ungefÀr det! Nu vÀntar myspys och Game of Thrones och sÄ kanske jag kan sova gott sedan!

#1 - - Twiggy Lundberg:

Haha ungefĂ€r likadant med min pojkvĂ€n, "se normal ut", och sĂ„ blir det vĂ€rsta cp-förvrĂ€ngda bilden hahaha! Älskar skorna förövrigt!

Svar: Elller hur man bara nÀÀÀÀÀÀ :( XDJaa sÄ fina!
Bunny