LiKE SATELLiTES


Kort men vÀlbehövlig promenad och shopping i vÄrsolen med lillasyster. Min klippa som jag inte vet vad jag skulle göra utan. Köpte en av vÀrldens vackraste hattar, och nu saknas bara en modell och sedan Àr min samling nog komplett tror jag!

Nu ska jag slÄ pÄ Beyoncé, sjunga ut all min smÀrta högt och falskt och stÀda lÀgenheten blÀnkande ren. Det Àr mitt bÀsta tips mot att ignorera grÄt i halsen och Ängestkrig i bröstkorgen. Hur gör ni?
#1 - - Sheriilyn:

Sjunga Àr alltid bra mot Ängest tack vare andningen. :) Sjung pÄ och hoppas du mÄr bÀttre. <3

Svar: Precis! Tack min vÀn <3
Bunny

#2 - - melinda emilia ♄:

Brukar ocksÄ sjunga helt förfÀrligt. Eller spela the sims!

Svar: Jaaaa sims <3 Eller typ nÄtt spel dÀr man helt brutalt fÄr slÄ ihjÀl nÄgon, haha!
Bunny

#3 - - Alice:

Jag sjÀlv brukar bara vÀnta ut det. Till sist sitter jag dÀr, under kanske 20-45 minuter, och bara grÄter tills det gör fysiskt ont överallt. Efter det brukar jag mÄ lite bÀttre. Det Àr vÀl kanske inte en sÀrskilt bra metod egentligen, men inget annat verkar hjÀlpa mig. Eller, det skulle vara mina pojkar dÄ.
Skulle det hjÀlpa dig om du fick prata om det?

Svar: Ja att bara grĂ„ta och grĂ„ta och grĂ„ta Ă€r det bĂ€sta, oftast! Men ibland hinner man inte riktigt det och för att grannarna inte ska tro att jag hĂ„ller pĂ„ att dö sĂ„ skriksjunger jag istĂ€llet (fast dom kanske tror att jag hĂ„ller pĂ„ att dö Ă€ndĂ„, haha) Att prata om det kan alltid vara en slags lĂ€ttnad, ibland vet man bara inte hur man ska förklara det
 :O
Bunny

#4 - - Kitten:

Massa kramar pÄ dig finaste! <33

Svar: Massa kramar tillbakaaaaaa! :D <3
Bunny

#5 - - Skogsraah ☟:

sv: tack som fan! :)

#6 - - C:

http://imgur.com/gallery/rbaftiE

Tror du hade gillat detta!

Svar: Jaaa sÄ himla fint!
Bunny