WELCOME TO MY LiFE


Min plan för helgen var att stÀda och fixa i lÀgenheten som helt har förfallit de senaste dagarna. Varför har den förfallit? Jo för jag har antaligen Äkt pÄ bihÄleinflammation nu (yeeesss, bara fortsÀtt kasta alla möjliga sjukdommar över mig, gör det!) och imorgon har jag en tid pÄ vÄrdcentralen. Nu pallar jag inte mer. Har tagit mig igenom jobbet med Ipren men nu Àr det nog. Kan inte tugga och Àta, kan inte andas, kan inte röra pÄ mig för huvudet exploderar. Men fasen, det mÄste stÀdas! Hittade en lapp i brevlÄdan om att dom pÄ mÄndag kommer och byter vÄra bÀnkskivor i köket. Dags att plocka ner allt. JÀvla skitliv. 


Tips pÄ huskurer och saker man kan göra nÀr man Àr sjuk? Allt tas tacksamt emot! 
#1 - - Anonym :

Det enda jag vet hjÀlper (i alla fall ibland) Àr att sova tills man vaknar sjÀlv, ta det lugnt och sÄ :) Vad Àr receptet pÄ dom översta bilderna? Ser sÄ gott ut! :)

Svar: Jo, det var min plan för helgen! ^^Uhm, dÀr var spenat, hallon, banan och lite björnbÀr, citronsaft och vatten tror jag! ^^
Bunny