SVAR PÃ… SKO-FRÃ…GOR

Det dök upp lite frågor om mina J.C skor efter min lilla shoevideo! Mina Campbells kommer från Nelly.com och Bubbleroom.se, precis som allt annat har det varit jätte smidigt att handla därifrån! De kostar lite olika, Night Walksen har de sänkt priset på, de ligger strax under 1 400 nu, Lita och Tardy (kilklackarna) kostade runt 1 700, och Lita Spikes  var närmre 2 000 faktiskt!
Jag älskar alla mina J.C - de är verkligen värda pengarna. Jag spanar jämt efter nya par som jag önskar kunna köpa mig. Om du är orolig för att du ska kunna gå i ett par skor i den här modellen så rekomenderar jag att köpa ett sånt här par, eftersom de är enormt mycket stabilare och lättare att gå i än alla kopiorna och liknande modeller i plast! Och skulle det vara så att det inte alls går så är skorna inte direkt svåra att sälja second hand sen, haha. De enda skorna jag inte har hunnit testa att gå utomhus med är Night Walksen, men de har jag ju bara haft nu då det varit snö och eftersom de är i mocka så vill jag inte förstöra det. Men de går lätta inomhus i alla fall. Ni såg väl mitt hopp jag tog i dem? ;D
Många är oroliga över storleken, men jag måste säga att jag aldrig varit med om ett par skor som sitter så perfekt så de känns som de är sydda efter din fot! Jag ligger mellan 37,5 och 38,5 och har storlek 38 i alla mina J.C. De enda som är skillnad i skon är Spikes:en som är vidare runt vristen och inte sitter lika bra där. Men det är enbart för att nitarna gör skinnet på skon styvare. Ja, jag tycker verkligen Campbells skor är fantastiska!

#1 - - Johanna:

Jag har en fråga, hur tycker du att litas är i storleken?

#2 - - Catja:

LOVE IT!