PEANUTBUTTER JELLYTiME


Fick höra att jordnötssmör var en bra idé dÄ man ville gÄ upp i vikt. Och det vill ju jag! SÄ jag har slagit pÄ stort hÀr. Nu jÀklar kör vi! TÀnkte Àta jordnötssmör-mackor minst en gÄng om dagen nu under nÄgra veckor, och sÄ kollar vi resultatet sen. Go Bunny go go!
#1 - - Alice:

Annars kan du fÄ nÄgra av mina kilon om du vill! ;D

SkÀmt Äsido, lycka till med ditt lilla uppdrag dÀr!

#2 - - I D A | vardagligt / fotografi:

Du kan ju alltid göra banan & jordnöts smoothie med!

:)

#3 - - Cina:

HEJA HEJA BUNNY!! :)

#4 - - felicia.:

ÄÄh. spÀnnande sÀtt. hoppas de gÄr bra!

#5 - - Marigona:

SĂ„ gott med jordgubbssylt till! :D

#6 - - Hanna:

Det var ju konstigt.

Min egen erfarenhet Àr att man blir vÀldigt mÀtt pÄ jordnötssmör och jag tar en sked ibland till lunch och Àr mÀtt Ànda fram till middagen och gÄr ner i vikt.

Vill du gÄ upp sÄ Àt mer godis och bröd, gÀrna vitt.