JAG ÄR EN VAMPYR


Hemma från grilllunchen/valpmyset! Nä jag skojade bara, jag är ju inte hemma. Är hos en vän! Men dagen har hitills varit nice. Varmt och skönt väder. Jag glittrade i solen likt Edward. Vi är ju trots allt från samma släkte! Och så kramades jag med valpar! ÅH HERRE GUD VAD SÖTA DOM ÄR! På fredag kommer vår lilla Diio hem till oss i alla fall! Längtar efter bäbistassar på köksgolvet.

Och nu har jag satt i mig en halv pizza och en massa pommes. Awesome söndagsmat om jag får säga det själv. Resten av kvällen består av filmmys, och imorgon blir det jobb tralalalalalaa. Hoppas ni haft en bra söndag!
#1 - - Vickan:

Hittade din blogg nu, kul att hitta nån som älskar Jeffrey Campbells typ lika mycket som jag :) eller du älskar dem kanske lite mer. Men ja, de är underbara. Jag avgudar dem. Jag äger dock bara ett par Lita, härliga att gå i iaf. Mina favoritskor tror jag.

Och jag får hem ett par Night walk om några dagar.. har suktat så länge efter dom.. googlat, sett på videos osv för att bilda mig en uppfattning om dem. Ja, oavsett hur det går så är jag stolt över att äga ett par. Vilket jag gör snart. :)

De är ju speciella :)

#2 - - ellinor:

Ã¥h, hundbebisar! :D