BLACK AND WHiTE


Ville bara visa er kontrasten mellan min systers och mina klÀder, haha. Reagerar alltid pÄ det dÄ jag gÄr förbi vÄra rum. Hennes gulliga, naturfÀrgade plagg och vitbÀddade sÀng med grÀddfÀrgade detaljer, och mina svarta, ruffiga plagg och en blodig Gloomy Bear som stirrar pÄ en frÄn min svartbÀddade sÀng. Helt underbart att vi Àr sÄ olika!
#1 - - Carro:

Hahaha, sÄdÀr Àr jag och min bÀsta vÀn ocksÄ, totala motsatser nÀr det kommer till klÀder :)

Har din syster nÄgon blogg ??

#2 - - I D A | vardagligt / fotografi:

Undrar ocksÄ om din syster har nÄgon blogg?



re: Åh sĂ„ snyggt,mörkt eller ljust?

:)

#3 - - Cina:

Men du har minsann vita galgar :)

#4 - - Linnéa K:

Haha, Àr precis som att titta bland min och min systers klÀder. Samma nyanser som hos er tvÄ! (Har Àven en likadan Gloomy som dig, men min har fÄtt en guldig krona sÄ att han inte ser sÄ lÀskig ut!)

#5 - - Mariam:

din garderob liknar min! svart svart svart och sÄ mer svart ;)

#6 - - ZOOFIE:

Hahahahaah sÄdÀr Àr jag och min syster ocksÄ - sÄ sjuuuukt olika. Haha dör lite Ät det hÀr dÄ man tÀnker pÄ hur lika du och Tove Àr pÄ utsidan :D (kommer nog inte tycka det dÄ jag trÀffat er, men sÄhÀr pÄ bild :D)