23.3.2012

Godmorgon. Jobb och sÄnt igen, tjoho! Ha en bra fredag! SlÀnger in ett snabbt svar hÀr till Hanna som tyckte det var konstigt att anvÀnda sig av jordnötssmör för att gÄ upp vi vikt. Jag har som sagt ingen aning om det funkar. FrÄn personen jag fick tipset ifrÄn funkade det, och dÄ jag sedan fick höra det en gÄng till sÄ kÀnde jag att jag behövde prova. Eftersom jag inte kan Àta varken bröd eller mjölkprodukter sÄ Àr mina alternativ fÄ :)

Svar pÄ en kommentar:
#1 - - DOJJAN LOL??!+1:

Jordnötssmör Àr braaa, nötter överhuvudtaget Àr bra. Men skall kombineras med rikligt med kolhydrater ofc ofc ofc ofc ofc. (För behövd viktuppgÄng)

#2 - - En vÀn till en annan vÀn:

pasta, ris, potatis, pommes frites, chips, gröt, mĂŒsli och sĂ„ vidare Ă€r exempel pĂ„ mat med högt kolhydratvĂ€rde. Frukt innehĂ„ller ocksĂ„ mycket naturligt socker vilket ger samma effekt!

#3 - - Helene:

Det mest avgörande tror inte jag Àr vad du Àter utan hur mycket du Àter. Se till att Àta för mycket varje dag. Baka mycket, det du tycker Àr jÀttegott och vrÀk i dig;) Det Àr förstÄs hemskt ohÀlsosamt och jag förstÄr inte varför du skulle vilja göra sÄ mot din kropp. Men det funkar sÀkert...

#4 - - pimpXprincess:

SÄ lÀnge du inte Àter mindre sÄ ska det absolut hjÀlpa att Àta jordnötssmör :) Och se till att fÄ i dig mer kalorier Àn vad du förbrukar.