BUNNY PÅ PEACE AND LOVE

 
HÀr har jag inte uppdaterat pÄ flera dagar och sÄ dyker jag plötsligt upp med vÀrlden mest efterblivna bild! Men hej sÄn Àr jag! Vi har det awesome pÄ Peace and Love! Ni Àr vÀl inne och kikar hos Zoofie som faktiskt Àr inbjuden till festivalen för att blogga! Jag tÀnkte om ni inte orkar vÀnta pÄ att jag ska komma hem och uppdatera om mitt Àventyr! 

Galet skojigt Àr hÀr i alla fall. Redan första dagen hÀlsade en blogglÀsare pÄ mig och folk tror pÄ allvar att jag Àr Skrillex och igÄr fick jag stÀlla upp pÄ idolbilder. Haha herre gud. Imorgon Àr det Àntligen dags att se Skrillex WOB WOB WOB WOB WOB innan vi packar in oss i bilen och Äker hemÄt. HÄll tummarna för att vi slipper regn! 
3 kommentarer publicerat i VARDAG
Taggar: Bunny, Ego, Peace and Love, Skrillex
#1 - - Alice:

Fan. Jag kom precis pÄ att vi antagligen gick förbi varandra pÄ Kupolen idag.
Hur jag kunde missa det Àr bortom mig, men men. :P

#2 - - Amanda:

Synd att jag inte Àr i borlÀnge, hade varit kul att se dig! ^^
Det var en kille som dog för nÄgra veckor sen i borlÀnge, en olycka. Men iaf, det finns folk som kommer fram till min killkompis och sÀger "men du Àr ju den dÀr killen som dog!" sÄ har han tydligen varit med i big brother ocksÄ, hahah ^^

#3 - - Jennilie:

Sv: Åh tack, sĂ„ kul att du gillar bilderna :D