VÅRMODET...





Åh, vĂ„rmodet, varför Ă€r det sĂ„ trĂ„kigt?
Jag hoppas hoppas hoppas att inte alla plagg i vÄr kommer prydas av alla dessa fÀrger och rÀnder som H&M bjuder pÄ. Yuk! Jag brukar alltid fylla pÄ min garderob under mellandagsrean för att vara förberedd till vÄren, men den hÀr mellandagsrean har varit sÄ himla trist, kom igen, sÀnk fler priser! ^^ Vad tycker ni om vÄrmodet? Det jag gillar Àr alla roliga strumpbyxor, och att skinnjackan kommer fram igen, yummy!


#1 - - emma vÀrldens bÀsta emma:

alla dem fÀrgerna Àr inte heller min stil, jag hitta dock mycket fint pÄ rean :) Butikerna borde verkligen ha lite fler stilar pÄ sina klÀder.

#2 - - Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag:

Jag gillar inte heller alla dessa fÀrger och rÀnder.. Det passar inte mig alls ! tyvÀrr .. ^-^ SjÀlv kommer jag nog att gÄ runt med ponchos dom lite kallare vÄrkvÀllarna och anvÀnda mina ballerina flitigt pÄ dagarna !



Jag har hittar jÀttemycket fint pÄ mellandagsrean ! :) Allt frÄn blusar till cardigans och underklÀder !

#3 - - Alice:

Jag hÄller med dig, stor del av H&Ms vÄrklÀder Àr... hemska. Visst finns det nÄgra guldkorn, tack och lov.

Nu nÀr jag tÀnker efter sÄ brukar vÄrmodet vara sÄhÀr fÀrgglatt, eller har jag fel? Hursomhelst sÄ fÄr vi vÀl hoppas pÄ att det kommer in lite fler roliga plagg, annars Àr det bara att sy sjÀlv! ;)

#4 - - Elin:

Jag gillar att det blir mycket vita nyanser och metall.

Vi fÄr gÄ till H&M trend istÀllet! ;)

#5 - - pimpXprincess:

Har aldrig förstÄtt mig pÄ det dÀr med mode. FÄr hem H&Ms katalog, men jag öppnar inte ens plasten pÄ den. Kommer ju ÀndÄ köra pÄ samma grej/stil ÀndÄ, hehe!

#6 - - Josefine:

Sv. Stort tack :D