CREEP iT REAL

Jag vill ha ett par creepers because of reasons. Jag vägrar åka till London i vår om jag inte får promenera gatorna i ett par creepers! Åhåhå, vem delar min kärlek till dessa skorna?
#1 - - M:

Jag gör! Äger själv två par som används flitigt! :)

#2 - - Vendela & Elin:

så otroligt snygga!!

#3 - - ZOOFIE:

I do :D har velat ha ett par skitlänge.. En klasskompis hade ett par som jag testade <3 <3 <3 hahaha. Funderar på att köpa ett par på ASOS...

#4 - - Heartbeatings ♥:

Jag gör! Skulle vilja ha ett par!

#5 - - pimpXprincess:

Jag har svårt för höga skor. Vanliga gympadojor är höga för mig, haha!

#6 - - † IDAAA:

Ã…h,they sososo fine.

MÃ¥ste ha ett par.

#7 - - Marigona:

Jaaaaaaaaag!!!!!!<33

Finns relativt billiga på modekungen! Hoppas dom inte går sönder efter en gång för jag ska nog köpa dom! :))))))))

http://www.modekungen.se/se/skor-creepers-16953

#8 - - Joanna Johansson:

herregud vilken inspirerande blogg du har!!



X