THiNK PiNK








Sjukt sugen på att färga mitt kolsvarta hår alldeless bubbelgumsrosa. Hade det funkat tror ni? ^^
#1 - - pimpXprincess:

Som jag sa tidigare: Try it! :)

#2 - - Frankie Teardrop:

Har utfört den proceduren någon/några gånger. Om ditt hår överlever den/de blekningar som krävs går det alldeles utmärkt. ^^

#3 - - Maria:

Tror det skulle passa dig fin fint!

Önskar jag kunde ha någon mer extrem hårfärg men det går inte ihop med mitt jobb.

#4 - - Amanda:

Det funkar om du hjälper mig med mitt hår >:D

#5 - - Amandak:

Ahh det är ju superdupertruper fint! kör tycker jag!

#6 - - ellinor:

bara att köpa blekmedel, jag lyckades ju och mitt är nog mer sletet än ditt. Har dock valt en mörkare färg! ^^

#7 - - ZOOFIE:

Det tror jag verkligen :D

#8 - - Ida:

Så fint med rosa hår! Fast jag funderar på att färga blått, eller mer blått än det lilla jag har nu ^^