THiS MiGHT BE THE TiME TO BREAK DOWN



Hejsan. Jag Àr sÄ himla trött. Tror kanske jag hÄller pÄ att bli sjuk. IgÄr efter jobbet fick jag feber. SÄ hann inte srkiva nÄgra roliga inlÀgg till er idag.. Och idag har jag jobbat hela dagen! Och ska jobba hela dagen imorgon! Pjuh! Det hÀr Àr i alla fall dagens soundtrack, spelas om och om igen just nu.
#1 - - Gosia:

ÄLSKAR det hĂ€r bandet, hoppas att de kommer till Sverige snart... men verkar inte som det :(



Min lilla etta Àr typ svart/vitt/rött, haha. Jag ska ta bilder nÀr jag har fÄtt ordning pÄ allt! :)



Du, jag undrar om dina klackar pÄ Lita Spike Àr helt raka?

Jag har nu fĂ„tt TVÅ par dĂ€r högerklacken var sned :/ SĂ„ jĂ€kla besviken! Snart Ă€r det en och halv mĂ„nad sedan jag fick mina första och nu nĂ€r jag fĂ„tt de nya sĂ„ Ă€r det samma problem...

#2 - - Carro:

Riktigt bra lÄt, med en underbar text! :D

#3 - - Anette:

sv. haha du var söt dÀr!



men vad tycker du om skolan? Àr skolan nÀra tÄgstation sÄ att man kan gÄ dit..?

hhehe.

#4 - - Maria:

Usch hoppas du inte blir sjuk!

Svar: jag var i Tokyo i September har en kompis som bor i Kashiwa utanför Tokyo sÄ vi var dit och hÀlsade pÄ i 10 dagar :)