THE GOLDEN SNiTCH



Bland alla kalasiga strumpbyxor jag fick av Zoofie, sĂ„ lĂ„g de hĂ€r underbara örhĂ€ngena och glittrade! ÅH, jag Ă€lskar dom sĂ„, behöver jag ens förklara?
Ska visa hur de ser ut pÄ ocksÄ senare.
#1 - - Hoshi:

Ă…Ă„Ă„h vad fina! ^^



Kram <3

#2 - - Gosia:

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„h!!!



jag skulle vilja ha en sÄdan i full storlek som man bara kan lÀgga pÄ hyllan och kolla pÄ, haha

#3 - - Anette:

du har gÄtt i polhemskolan, va?

hihi. sÄg en söt video pÄ dig nÀr jag sökte pÄ polhemskolan pÄ youtube.

funderar pÄ att gÄ dÀr och söker runt pÄ youtube och sÄg dig.. haha!

#4 - - ZOOFIE:

SÄ himla fin bild ju :D Jag hade sÄ jÀvla svÄrt att ta en bild sÄdÀr sÄ drog pÄ mig ett, resten har du ju sett ;) haha :D

#5 - - Sannie:

Va med i min tÀvling dÄ du kan vinna ett portÀtt som jag ritar av till vinnaren :)



http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Trolol :D

#6 - - Anette:

den hÀr videon: http://www.youtube.com/watch?v=VadTh-DTOUc

hehe!



sv. tÀnker gÄ pÄ frisörlinjen. har dock inte besökt dÀr Àn.. :/

#7 - - pimpXprincess:

Perfekt för dig ju! T o m jag som inte sett mer Àn en film vet vad det Àr! :D haha!