SÅ HiMLA TRÅKiG

Hur gammal Àr du om fem Är?

27 OMG.

Vem tillbringade du minst tvÄ timmar med i dag?

Familjen Bladh.

Hur lÄng Àr du?

166 cm.


Vilken Àr den senaste filmen du sett?

Surrogates. Inte bra alls

Vem ringde dig senast?

En vÀn som Ànnu inte har ett namn, hehu..

Vem ringde du senast?

Fick ringa upp den dÀra vÀnnen för jag missade hans samtal.

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Hemma nup"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka sms. Om det inte Àr nÄgot jag mÄste fÄ sagt snabbt snabbt snabbt!


Är dina förĂ€ldrar gifta eller skilda?

Gifta.


NÀr sÄg du senast din mamma?

IgÄr.

NĂ€r vaknade du i dag?

11:11 OMG.

Var tror du att du befinner dig om tio Ă„r?

In a happy place.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

SÀkert nÄgot tramsigt pÄ jobbet igÄr!


Hur stor Àr din sÀng?

- 1.20 tror jag.

Sover du med eller utan klÀder pÄ dig?

- Jag har alltid nÄgot pÄ mig. Har fortfarande den dÀr tvÄngstanken om att jag inte kan sova naken eftersom att det kan börja brinna och dÄ kan jag ju inte springa ut pÄ gÄrden naken heller. Och det finns ju inte direkt tid till att leta efter klÀder dÄ jag hellre rÀddar min dator och sÄ.

(HAHAHA sÄ bra svar, det behÄller jag!)


Vilka stÀder har du bott i?

Ingen, bor i en by, hohohoho


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota, alltid!!!


Är du social?

Inte direkt. VIll heller inte vara ensam. Jag har gÀrna sÀllskap liksom.


Tycker du om kaffe?

Euw nej.


Vad dricker du till frukost?

Juice.


Sover du pÄ nÄgon sÀrskild sida?

I mitten!


Kan du spela poker?

Vad Àr poker, typ, hehu..

Tycker du om att mysa/kela?

SĂ„klart!


Är du en beroendemĂ€nniska?

Oh yes. Sjukt skadad.


KÀnner du nÄgon med samma födelsedag som din?

Nej!

Vill du ha barn?

- Ja!!!

Har du nÄgonsin Äkt ambulans?

Nej det tror jag inte.

Vad spenderar du helst pengar pÄ?

KLÄDER!

Sover du med gosedjur?

Typ.. massa kuddar.

Flirtar du mycket?

Aldrig.

Har du fÄtt fortkörningsböter nÄgon gÄng?

Ja, varje dag.

Vilken var den senaste boken du lÀste?

Harry Potter antar jag :D

#1 - - ZOOFIE:

Du Àr gammal :DDDD Som dina vÀnner i Jurassic park <3



Hahahha jag tÀnker likadant i det dÀr med om det börjar brinna, mÄste alltid ha nÄgot pÄ mig dÄ jga sover x'DD hahah

#2 - - Maria:

haha, för fem Är sen tyckte jag oxÄ att 27 var gammalt :P

DessvÀrre Àr jag pÄ mitt 28 Är och Àr lastgammal nu!;)