MY NEW FRiEND





Här är den, min nya lilla dator!
Om nom nom den är så fin! Dessvärre förstår jag inte så mycket avhur man använder den men som tur är har jag en vän som kan hjälpa mig och jag är på väg till honom just nu. YAY ME! Eller yay him, kanske det heter.
#1 - - Alice:

Varför går alla och skaffar en Mac? D:

Nog för att dem sägs vara "bättre" än PC när det gäller att leka i bl.a Photoshop, Illustrator och InDesign. Men det går ju inte att spela på dem. Eller byta ut delar. Mac brukar för övrigt ha rätt sköna tangentbord (bara för att avsluta med något bra).

Hej, jag är en nörd btw.

#2 - - MiLLA:

Åh! Den är fantastisk, min pojkvän äger en sådan :)

Går förövrigt utmärkt att spela på en mac! (tänkte på kommentaren över, hihi)

#3 - - pimpXprincess:

Skönt med ny dator :) Skulle själv behöva det. Föredrar dock PC, hehe!