7.1.12 / ETT (nÀstan) FOTO i TiMMEN

KLOCKAN ELVA. Vaknade upp till en grÄ och regnig dag.


KLOCKAN TOLV. Tumblade jÀrnet. Kolla min nördiga bokmÀrkestfÀlt; bloggar, jobb, harry potter, harry potter, harry potter.


KLOCKAN ETT. Lackade klorna. Mitt lack hÄller pÄ att ta slut och jag fÄr panik.


KLOCKAN TVÅ. Tittade pĂ„ Desperate Housewives.


KLOCKAN TRE. Funderade pÄ att klÀ pÄ mig.


KLOCKAN FYRA. KlÀdde pÄ mig.


KLOCKAN FEM. Gav odjuren mat och tog dom pÄ skogspromenad i mörket.


KLOCKAN SEX. Mitt sÀllskap för kvÀllen dök upp och vi fixade middag. PiZZA!


KLOCKAN SJU. Pizzan och öl. Och pizzan var sÄ sÄ sÄ sÄ god. Hembakt Àr alltid bÀst.


KLOCKAN ÅTTA. SĂ„g ThĂ„ström-inspelning frĂ„n Way Out West. OH MY GOD, den snubben alltsĂ„.


KLOCKAN NiO. Helt sjukt mÀtta. KvÀllen fortsatte med film och sÄnt mys. Och chokladpudding!
#1 - - m:

Hej! Har sett mÄnga som har sina skor som du pÄ en hylla, en sak jag undrar, blir det inte vÀldigt dammigt att ha de sÄ? Dammar man av skorna/hyllan dÄ och dÄ? Eller hur funkar det?

#2 - - ZOOFIE:

SÄg mysigt ut med pizza, ThÄström och chokladpudding :DDD



Åh, vill ocksĂ„ göra en sĂ„n dĂ€r en bild i timmen men vet inte om jag skulle orka x'D