6.1.12



Hej. Idag Ă€r det en ledig dag. Min familj bestĂ€mde sig för att Ă„ka till IKEA och trĂ€ngas med alla andra son ocksĂ„ var lediga. Vad gör ni? Äh, ingen som svarar pĂ„ den frĂ„gan Ă€ndĂ„. Finns det ens nĂ„gon som lĂ€ser hĂ€r lĂ€ngre, borde jag sluta blogga helt kanske? Hör av er sĂ„ jag fĂ„r kika pĂ„ era bloggar ocksĂ„, jag har ju sett att ni Ă€r mĂ„nga som hĂ€nger hĂ€r nu för tiden! ^^
#1 - - Maria:

Jag lÀser varje dag, SjÀlv ska jag förbereda tacopaj för mina kollegor som jag bor med i jobbkollektivet..

#2 - - Carro:

Jag lÀser ocksÄ varje dag, Àlskar din blogg och din stil :D

IkvÀll ska jag bara se pÄ film och ta det lugnt.

#3 - - Martin:

Kikar in en gÄng om dagen och kollar lÀget :)

Fotboll Àr det som har stÄtt pÄ schemat idag annars.

#4 - - punkcandy:

lÀser din blogg varje dag :),Àr typ bara skitdÄlig pÄ att kommentera

#5 - - Alice:

Jag lÀser din blogg, sluta aldrig! D:

SjÀlv har jag precis kommit hem ifrÄn affÀren; ska Àta massa med noms nu nÀr pojkvÀnnen inte Àr hemma! xD

#6 - - ZOOFIE:

Tyst med dig, du kan ju inte sluta ju :D Jag lÀser alltid sÄklart :D <3

#7 - - emma vÀrldens bÀsta emma:

du fÄr aldrig sluta blogga! kommer avlida dÄ haha :D