25.1.12

Idag ska jag rensa min garderob och försöka lĂ€gga till lite fler plagg till min bloppiz. Är ni inne och kikar pĂ„ den? Titta in i eftermiddag sĂ„ har jag nog uppdaterat med fler plagg och accesoarer!


/ hej överfylld klÀdstÀllning!
#1 - - Alice:

Jag hade besökt din bloppis oftare om det fanns en tydlig lÀnk dit. Ibland har jag haft svÄrt att hitta den... D:

#2 - - Amanda:

Har sjÀlv funderat pÄ att rensa ut garderoben, och dÄ menar jag en rejÀl stor-rensning! Blir alltid sÄ att jag tÀnker "men det hÀr tshirten kan vara bra, typ nÀr man bara Àr hemma" men jag anvÀnder dom aldrig ÀndÄ haha ^^

LÀste ett bra tips förut dÀremot, det Àr lÀttare att kolla vilka klÀder man vill ha kvar Àn att bestÀmma vilka klÀder man inte vill ha kvar. Ska försöka köra pÄ det jag :D

#3 - - lina:

sÄ ser det ut för mig med