VAD SKA BUNNY SE PÅ iKVÄLL?

Oftast brukar jag inte se någon film alls, bara sätter igång en och slöar vidare framför datorn. Men ikväll har jag tre filmer jag är rätt sugen på att se, vilken ska jag välja? Hjälp mig hjälp mig ^^ Vilken hade ni valt?

SUCKER PUNCH
HOWLS MOViNG CASTLE
eller ZOMBiELAND?
#1 - - Anonym:

sv: Okej, vet du vart? Om det är i Stockholm, Uppsala eller något likande :)

#2 - - Sofia:

zombieland!

#3 - - Timooooon :D:

Du är verkligen sjukt snygg, var bara tvungen att säga det! Och jag tycker du ska se Zombieland :3 Zombier är mysiga ;)

Ha en bra kvääääll å kolla gärna in min blogg!

#4 - - Anette:

sv: åhh visa bild sen!

funderar också på dipdye.. vet inte om jag vågar. lila eller turkosa toppar är fantastiskt fina.

vilken färg ska topparna färgas i? :)

#5 - - Anette:

sv: åhh ska bli roligt att se ditt hår!

svart hår och dipdye är fint. jag har ju rött hår atm pch jag vet inte om jag vill ha svart hår(kommer knappt ihåg hur jag såg ut i det!) det är svårt för mig att ångra, om jagg ångrar mig så återgår jag till rött och det är ju inte precis det billigaste haha. men det kanske kommer i framtiden! vem vet?

fint är det iallafall!

#6 - - Ellinor:

SUCKER PUNCH!!

hAR ALDRIG SETT DEN, MEN DET VERKAR VARA BRA :

#7 - - tinapumpkin:

Zombieland är bra!

#8 - - nancy:

SUCKER PUNCH!!

#9 - - Pyrola:

Moving castle, helt klart!