HAVETOHAVE

Lite sugen pĂ„ ett par stövlar faktiskt. Även om vintern Ă€ntligen snart Ă€r över. De hĂ€r snygga finns hos have2have, och jag skulle faktiskt kunna tĂ€nka mig dem till vĂ„ren ocksĂ„, matchat med skinnjackan och en kortare klĂ€nning/kjol. Sjukt snygga Ă€r de i alla fall. Men det spelar ingen roll. Jag har skoshoppingförbud hahahaha! Halsbandet Ă€r frĂ„n Topshop.
#1 - - Anna:

Satan vad snygga de var :D

#2 - - joanna-livet med Aspergers syndrom!:

Hej! tÀnkte bara tipsa om att jag varje dag kör en dagens blogg dÀr du har chansen att bli lÀnkad inför mina 400/600 unika lÀsare/dag och har Àven andra tÀvlingar sÄ passa pÄ att gÄ in och anmÀl dej:)

Om du inte vill ha sÄna hÀr komentarer sÄ ber jag ursÀkt och hoppas fÄr en underbar dag!

KRam

PS. LÀnk till tÀvlingarna finns i vÀnsterspalten av bloggen och eftersom de Àr en ny dagens blogg varje dag sÄ kolla sÄ du anmÀler dig i just dagens och inte en som redan Àr avslutad:)

#3 - - Elise:

oh jag har ett par liknande frÄn scorett fast i skinnimitation som jag tÀnkte lÀgga upp pÄ tradera, men du kanske vill ha de istÀllet haha? vad har du för stl, för dessa Àr 37 :P ;)