FUNDERiNGAR


Sjukt sugen pÄ mer förÀndringar vad gÀller mitt hÄr. Vad funderar jag nu pÄ tror ni?
#1 - - Gosia:

Raka? FĂ€rga?

Jag önskar att jag vÄgade göra nÄgot med mitt hÄr...

#2 - - Anette:

sidecut tror jag!!

#3 - - I D A | vardagligt / fotografi:

Sidecut eller nÄgon sjukt snygg hÄrfÀrg?

#4 - - emma:

hÄller med tidigare kommentarer, det ser ut som om du funderar pÄ en sidecut ^-^ nu vet jag ju inte om det Àr sant, men det skulle nog passa dig jÀttebra i alla fall! :)

#5 - - ZOOFIE:

Som sagt, lets do it! Nu kör vi :DDD eller... imorgon? :D

#6 - - ellia:

gillade nÀr du gjorde dina korkskruvslockar. Sidecut e snyggt men OM du Ängrar dig sÄ Àr det en jobbig process sedan nÀr man vill lÄta det vÀxa ut. det var typ hela orsaken till att jag skaffa clips frÄn första början för att dölja det.

#7 - - ZOOFIE:

sv; JA, jag kör idag sÄ fÄr du se att jag blir fail :D Du kommer dock bli skitsnygg sÄ du behöver inte oroa dig :DDD

#8 - - I D A | vardagligt / fotografi:

re: SÄÄÄ jobbigt Àr det ju inte att lÄta det vÀxa ut,det Àr vÀl bara jobbigt om man har tjockt och halvlockigt hÄr (som jag) för att det utvÀxta hÄret stÄr rakt ut hahah. Sidecut Àr sÄ vÀrt att göra,speciellt pÄ sommaren dÄ man slipper frysa om huvudet! :D



Har du mailat modekungen och frÄgat vart skorna Àr dÄ? :/

#9 - - pimpXprincess:

Sidecut? :)