FRÅGESTUND?

Dags för snyftfilm pÄ tvn. Tycker jag passar bra pÄ en kvÀll dÄ man har tÄrarna i halsen. Under tiden tÀnkte jag köra en frÄgestund om ni vill? Har fÄtt en del anonyma frÄgor som jag vill svara pÄ, sÄ tÀnkte om ni hade fler saker ni funderade pÄ, speciellt nu dÄ jag inte blogga sÄ extremt mycket! FrÄga pÄ!

#1 - - Carro:

Jag ska snart börja gymnasiet och vet inte riktigt vad jag vill gÄ...

SĂ„ jag undrar vad du gick i gymnasiet och vad du tyckte om det ?? :D

#2 - - ZOOFIE:

Tycker du om mig? tithtithtihihihihihi :DDD Nej men allvarligt, jag har ingenting att frÄga :D hahah

#3 - - emma vÀrldens bÀsta emma:

tre bÀsta plagg i garderoben och dem tre bÀsta skorna? :D

#4 - - M:

hur ser en vanlig dag ut för dig?

favoritbloggar?

vad anser du gör en blogg bra?

#5 - - Johanna:

vad har du för framtidsplaner? jobba/plugga/flytta?

#6 - - emma vÀrldens bÀsta emma:

hÀr kommer lite fler frÄgor!

i nÄgra inlÀgg upp visar du flera tights osv och vilka tycker du Àr mest prisvÀrda och bra kvalite?

om du fick vÀlja en sak att bÀra resten av livet, vad skulle det vara av klÀnning, kjol, shorts eller jeans/jeanslegging?

bÀsta tv-serie?

Hur sminkar du dig till vardags?

Spenderar du mycket pengar pÄ smink?

favoritklÀdaffÀr?

Varför har du inte twitter? :D



#7 - - emma:

vad Àr ditt drömyrke?

om du fick resa vart du ville, vart skulle du Äka dÄ?

har du nÄgra tips pÄ bra webshops?

vilken lÄt lyssnar du mest pÄ för tillfÀllet?



tycker hemskt mycket om din blogg, den Àr sÄ inspirerande och jag Àlskar din stil.

kram!

#8 - - Anonym:

Vart köpte du din "skelleton onepiece" ?

Vad Àr ditt drömyrke ?

Om du fick en miljon, vad skulle du göra dÄ?

#9 - - Emma:

Jag har svart och slitet hÄr som jag Àr otroligt trött pÄ... Har du nÄgot tips pÄ vad jag kan göra med det/hur jag kan fÀrga det?

Älskar din blogg och din stil sjukt mycket! :D

#10 - - Cherry:

Jag undrar varför det tog slut med dig och din kille? Hur gjorde du för att komma över det?

#11 - - I D A | vardagligt / fotografi:

Vilka/vem Àr din/a största inspirationskÀlla/or?

BÀsta Ärstiden och varför Àr den det?

BÀsta boken och varför Àr den bÀst?

#12 - - Amanda:

Har du nÄn förebild och vem isÄfall?

#13 - - Ellinor:

Hej Bunny!

För ett tag sedan sÄ skrev du pÄ din blogg att du var pÄ amanda Bladhs kalas, Àr det typ ditt ex slÀkting. För han hette vÀl ocksÄ Bladh?

Jag förstÄr om du inte vill svara pÄ den hÀr frÄgan och du Àr sjÀlvklart inte tvungen att svara pÄ den heller.

Jag bara undrade.