BUNNYS DiAMONDS


HÀr Àr lite bilder pÄ mina favoritsmycken! Korshalsbandet överst Àr sÄ fint sÄ fint sÄ fint. Jag verkligen Àlskar armband, som ni ser Àr hÀr ju ganska mÄnga, och gÄr sÀllan utan det, detta Àr inte ens hÀflten ur min samling! Förr i tiden dÄ jag hade annan stil hade jag nÀstan tjugo glatt fÀrgade pÀrl-armband pÄ varje arm!

Jag köper mina smycken allra helst pÄ Glitter och Ur & Penn, pÄ H&M ibland. Just H&M har vÀldigt fina och bra ringar tycker jag. Alla örhÀngen pÄ bilden Àr frÄn Glitter, jag tycker att de har dem roligaste örhÀngen. Gina Tricot har mycket mycket vackra smycken men jag köper dem sÀllan för jag tycker de Àr för dyra för kvalitén de har. Skulle de dÀremot finnas pÄ rea sÄ slÄr jag ju till!

Mitt bÀsta smyckestips för att behÄlla oÀkta smycken sÄ lÀnge som möjligt Àr att lacka dem med genomskinligt nagellack. Ni har sÀkert hört det förut, men jag tycker det Àr vÀldigt bra. Skriv en kommentar om det Àr nÄgot speciellt smycke ni undrar över, ingen av smyckena Àr dock speciellt nyköpta men jag kan sÀkert tipsa om andra inköpsstÀllen!