16.2.2012

Godmorgon dolls! Eller okej, kanske inte godmorgon, men jag har haft en busy morgon så jag har inte helt rätt tidsuppfattning. Jag sitter just nu med ett nytt lager blekningsmedel i mina toppar, och så springer jag omkring och fotograferar mina smycken! Fick en fråga om jag inte kunde visa upp några av dem här i bloggen, självklart ska jag göra det! It's coming up!
#1 - - anni:

hej söta bunny! sorry om jag kanske missat något, men är nyfiken på vad du har på gång med hårfärgningen! ska det bli någon crazy och ball färg på topparna? har själv hår ned till midjan med svart överhår och rött nedtill. älskar din stil och är säker på att du har något nice på gång med håret. Sprang till glitter och köpte både bones-armbandet och kattörhängen efter att ha sett dem i din blogg, så tack för inspirationen! puss