LÅTARNA SOM KOMMER PÅMiNNA MiG MEST OM TVÅTUSENTOLV

    

Kid Cudi - Marijuna; hela vÄren lÀt sÄhÀr. Plus Spongebob Squarepants lÄten...  
Swedish House Mafia - Greyhound; lÄten spelades pÄ repeat varje dag jag Äkte till jobbet, och hela resan upp till Sundsvall dÄ jag Äkte dit för första gÄngen. Den ger mig fjÀrilar i magen! 

    

Brennan Heart - Running Late; lÄten med vÀrldshistoriens sÀmsta lyrics kommer för evigt att pÄminna mig om dÄ jag nervöst stod dÀr ute pÄ parkeringen vid Sundsvalls Central och inte kunde ta blicken frÄn HjÀrtat mitt. 
Skrillex - First of the Year (Equinox); Tack vare bÀsta bÀztis fick jag se Skrillex i somras, och det var sÄ himla ballt!
 
   

Harry in Winter; För att jag aldrig kommer att glömma dÄ jag först satte foten pÄ Hogwarts. 
Marilyn Manson - The Beautiful People; Eftersom konserten var awesome!Â