SVAR PÅ KOMMENTAR

H; Du kanske skulle ta och ge lite respons tillbaka? Jag har kommenterat flera gÄnger förut med frÄgor och synpunkter men du har inte svarat pÄ en enda. Tillslut slutade jag att kommentera. Skyll dig sjÀlv.

Hmm. Jag ber om ursÀkt. Det Àr dock svÄrt att svara till folk som inte har bloggar eller liknande... Försöker svara pÄ anonyma kommentarer i inlÀgg sÄ ofta som det gÄr. Till er som har bloggar svarar jag pÄ det som gÄr att svara pÄ. Om inte annat tittar jag ju in hos er och kommenterar era inlÀgg. But hey, im sorry.
#1 - - emma- hobbyfotograf i Malmö:

sv: ÅH, VILL OCKSÅ SE HAN! SĂ„ himla fin, och trodde inte du gillade sĂ„n musik? haha :D

#2 - - Elise:

sv: tycker nÀstan jag gör det för mycket. hade till en början med salva frÄn studion men den hjÀlpe inte sÄ har gÄtt över till helosan 3 ggr/dag...

Fast det sitter ju pÄ ett himla kÀnsligt stÀlle som man rör hela tiden med armen eller tröjan sÄ jag tÀnkte ge det veckan ut och blir det inte bÀttre sÄ fÄr jag ta ett snack med mirelle ;)

vet att olivers förra tatuering ocksÄ gjorde sÄ det kanske inte Àr jÀtteovanligt...

#3 - - H-:

Du kan ju svara under kommentaren eller i ett inlÀgg som det hÀr om det Àr nÄgonting du tror att andra kanske Àr intresserade av :)

#4 - - ZOOFIE:

Vilken surjĂ€vel :s tycker alltid du svarar pĂ„ kommentarer? :s och du FÖRSÖKER ju göra sĂ„na hĂ€r inlĂ€gg dĂ„ folk frĂ„gar saker, det Ă€r ju ganska ofta :s