SVAR PÅ KOMMENTAR; SKON EDiTH

Hej, sÄg att du Àger skorna "Edith" frÄn nelly, jag bestÀllde ett par och fick dem idag, men jag vet inte hur man spÀnner fast remmarna :S Hur gör man? fattar inte vad de "krokarna" ska vara till för. Förresten Àlskar jag din smak i klÀder och skor! Seriöst den Àr perfekt.

Det var nÄgra dagar sedan kommentaren kom, och du har antagligen listat ut hur man anvÀnder spÀnnet nu men vill vara trevlig och svara i alla fall! Jag var sjÀlv skeptisk först dÄ jag fick skorna men jag Àlskar det! Tycker kroken som du bara hakar fast runt spÀnnet Àr superbra för en sko med sÄ mÄnga remmar! Tack sÄ mycket för du gillar det jag skriver om ^^

#1 - - Annika:

Tack! Ja, jag fick hjÀrnslÀpp och trodde de var sönder! men ja, det hade varit jobbigt om man var tvungen att spÀnna fast dem pÄ det sÀttet som man gör med ett bÀlte. Skorna Àr verkligen ursnygga Àlskar att sjÀlva kilklacken smalnar av sÄdÀr dÀr bak, eller hur man beskriver det :P