MiNA ZOMBiEGiRLS (videoinlÀgg)



Åh, flickorna Ă€r sĂ„ duktiga! Varje gĂ„ng dĂ„ jag berĂ€ttar att jag fick MVG dĂ„ jag koreograferade och dansade den hĂ€r dansen i skolan sĂ„ taggar dom till och ger gĂ€rnet. SĂ„ stolt! Jag lovar att ni ska fĂ„ se nĂ€r de kör slutversionen dĂ„ dom Ă€ven Ă€r uppklĂ€dda och sminkade! Vad tycker ni om dansen?
#1 - - ZOOFIE:

Fy fasen vad duktiga de Àr! :D

TÀnk om man hade haft en danslÀrare som dig dÄ man var liten alltsÄ, dÄ kanske man faktiskt hade varit pepp pÄ att fortsÀtta. Mina danslÀrare i den dÀr Äldern sög..

#2 - - Elise:

coolt!

hon lÀngst ut till höger satsar verkligen haha :D

#3 - - Elise:

gillas

#4 - - diesirae:

I'm not really into dance, but this is awesome, also the song, could you tell me the title?

#5 - - Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag:

JÀttebra ! :) Kul att titta pÄ !

#6 - - Anna:

Åh vad jag kommer ihĂ„g nĂ€r vi hittade pĂ„ denna koreografin tillsammans. Denna dansen gjorde vi verkligen bra , right!? ;) Det Ă€r bland annat sĂ„nt som fĂ„r mig att lĂ€ngta tillbaka till gymnasiet :)

#7 - - Anna Damm:

SuperhÀftig dans! Rytmen och det lite surrealistiska, love it. Blir jÀttesugen pÄ att lÀra mig dansa haha

#8 - - Gosia:

Rikigt snyggt!