MÅNDAGKVÄLL, EJ OKEJ

Det hade varit roligare att hÀnga hÀr om man fick lite mer respons pÄ sakerna man skriver om. Eller stalkar ni mig bara? Anyways. Dricker vin, tittar pÄ BB och bleker mina missfÀrgade toppar. Det har varit full rulle hela dagen, jag har Ängest som vÀller ut genom öron och nÀsa pÄ mig och imorgon blir det jobb igen. Imorgon kommer jag Àven visa nya skor och sÄ klart bÀttre bilder pÄ min nÄgot svullna tatuering. ErkÀnn att ni lÀngtar!


Vill Àven tala om att jag förstÄr folks frustration över att handla pÄ Style By Tyra, just nu. FÄtt en pÄminnelse om att betala en faktura frÄn dom. PÄ ett plagg som jag aldrig fick och sÄ dom i leveransen meddelade mig om jag kunde strunta i att betala om jag inte vill byta till nÄn annan vara. Uhm duh. Meddela det gÀrna till Klarna dÄ ocksÄ, fuckers!
#1 - - Zoofie:

Jag hÄller med dig, man vill gÀrna ha respons pÄ vad man skriver. I flera dagar har jag skrivit inlÀgg dÀr jag inte fÄtt en endaste kommentar.. SÄ sjukt trÄkigt :(((

#2 - - ZOOFIE:

SVAAAARARARAR :D

DU KAN VARA SNYGG :D

Mitt hÄr Àr bajs sÄ jag Àr inte snygg idag :((( SÄ jag kommer förhoppningsvis vara Ànnu snyggare i London :D



Ja, NU fĂ„r jag kommentarer. För att jag la ut de hĂ€r awesomea leggingsen, men jag har skrivit 6 inlĂ€gg sedan i fredags som inte fĂ„tt en enda kommentar :( Sedan har jag typ 5 med tvĂ„ kommentarer.. Bara tvĂ„ inlĂ€gg pĂ„ hela min förstasida med "mycket" kommentarer. :((( VI KAN KOMMENTERA SÖNDER VARANDRAS BLOGGAR <3 dĂ„ blir allt bra igen :D

#3 - - ZOOFIE:

Svar till finaste Thess :D :

Ja, in statistik Àr nu högre Àn de senaste veckorna igen, men jag har inte ens en tredjedel av alla kommentarer. De vill vÀl bara snoka, som sagt.. Dom Àr dumma!!!!!

Ja, vi kan ju sluta anvÀnda facebookchatten och börja anvÀnda kommentarer ist :DDDD

#4 - - Alice:

Jag Àr nog mest en stalker, tÀnk om du bits nÀr jag skriver en kommentar? :o

#5 - - Alice:

Svar: Pussar gillas mycket! ;D

Ibland gör jag det, men inte sÄ ofta som jag skulle kunna. Det har hÀnt att jag har lÄtit bli att kommentera bara för att jag inte ska kÀnna mig som en lÀskig stalker xD

#6 - - felicia.:

Jag kommer nog aldrig bestÀlla frÄn dom, för de kÀnns som företaget skyller pÄ allt förutom sig sjÀlva dÄ dom strular. Brukar bestÀlla ofta frÄn internet, Àven frÄn smÄ företag. Och ingen har strulat som SBT och om de har strulat har jag fÄtt vettiga och personliga svar, och inte copy + paste som SBT gör :/

#7 - - Elise:

ring klarna och berÀtta hur det ligger till. dock kommer de nog sÀga att style by tara mÄste höra av sig till dem men var riktigt pÄ ;)

#8 - - H-:

Du kanske skulle ta och ge lite respons tillbaka?



Jag har kommenterat flera gÄnger förut med frÄgor och synpunkter men du har inte svarat pÄ en enda.

Tillslut slutade jag kommentera. Skyll dig sjÀlv.