DiYYYYYY



Liten tjuvkik på ett litet pyssel jag gör åt min syster! Vad tror ni det kommer sluta som? ^^ Ni får se imorgon då det är heeeelt klart! Det ligger och torkar nu, vi får se hur bra det blir!

At the moment ligger jag och chillar i min säng. Åh lovley monday nights. The Big Bang Theory, Morgan och Ola-Conny, Alcatraz, Big Brohter och sedan tecknade serier på MTV. Jag har min kväll gjord! Synd bara att jag måste städa/packa....
#1 - - madeleine:

älskar din blogg bunny! :)

måste bara få fråga hur du gör dina sånahär DiY tshirts/linnen. är det målarfärg eller nagellack eller vad är de? jättteee fina verkligen ^^

#2 - - madeleine:

måste också bara fråga...kanske en pinsam fråga men...vad heter du? hehe =)

#3 - - madeleine:

har tyvärr ingen blogg men skulle uppskatta om du svarade :)

#4 - - BUNNY SVARAR:

Madeleine: Kommer svara till dig i ett inlägg senare idag! :)