TÄVLA HOS BUNNY



Helt enkelt;
För en chans att vinna - kommentera nedanför och skriva att du Àr med!

För tvÄ chanser att vinna - berÀtta ocksÄ om tÀvlingen pÄ din blogg/facebook!

För tre chanser att vinna - bifoga videon dÀr jag berÀttar om tÀvlingen, antingen via en lÀnk, eller bÀdda in den i ditt inlÀgg (<object width="480" height="360"><param name="movie" value="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=278107"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess"value="always"></param><embed src="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=278107" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="480" height="360"></embed></object>")

LYCKA TiLL!

AVSLUTAD 23/9. Vinnare presenteras pÄ söndag!
#1 - - Alice:

Du Àr sÄ sööt! kidnappar



Ehm.. Jag Àr med och tÀvlar dÄrÄ! ^^ Namn + mailadress ser du ovanför (I hope) osv osv.. :3

#2 - - Amanda:

Är inte med och tĂ€vlar, men det var en skitsnygg tröja! ^^ Älskar din röst ocksĂ„, helt underbar ^^

#3 - - Anette:

KLART ATT MAN SKA VARA MED!!

i'm in!

#4 - - pimpXprincess:

Du Àr sÄ söt. Du borde göra fler videobloggar :D



Är vĂ€l med och tĂ€vlar nĂ€r jag Ă€ndĂ„ Ă€r hĂ€r och kommenterar, hehe!

#5 - - Isolabelle:

Ojoj, sjukt snygg tröja som sagt! Är gĂ€rna med och tĂ€vlar, Ă€r lite för lat för att fixa en till mig sjĂ€lv + att jag nog inte skulle göra den lika snygg ;P

#6 - - IDA ϟ MUSIK & FOTO:

Jag Àr med.

:)

#7 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

jag Àr med och har skrivit om tÀvlingen + bifogat videon i ett inlÀgg. :)

hÀr Àr inlÀgget: http://photoyemma.blogg.se/2011/september/emma-tavlar.html#comment

#8 - - Sarah:

Jag Àr med! :D Har Àven slÀngt upp lÀnken pÄ bloggen.



SÄ söt!

#9 - - Alex:

Woo! Jag vill absolut vara med, totally my style! :D

#10 - - anita:

Jag Àr pÄ!

#11 - - ZOOFIE:

JAG ÄR MED :D

http://zoofie.devote.se/blogs/12512950/taevling-hos-bunny.htm



lagt upp videon i inlÀgget ovan, lÀnkar Àven pÄ facebook, men det kommer du nog att se :D

#12 - - Emma Folkesson:

Gud vad fin! Àr helt klart med :D

#13 - - my:

Jag Àr med :D



InlÀgget pÄ min blogg http://monkiapa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-bunny.html#comment :)



#14 - - Adara Magazine - din bloggtidning pÄ nÀtet!:

Jag Àr absolut med! :D

#15 - - Helena:

jag Àr gÀrna med :)

har lÀnkat och lagt upp videon hÀr:

http://tavlingar.devote.se/blogs/12518898/bunnydrugz.htm



kram Helena :)

#16 - - a':

jag Àr med :)

#17 - - Emma Öhgren:

Galet snygg, jag Àr med!

#18 - - Ninni:

JAG ÄR MED!:D



[email protected]

#19 - - Linda:

fan va coolt:D jag Àr med!

#20 - - ROCK YOUR HAIR MF!:

FUCK YEAH ATT JAG ÄR MED! :D

#21 - - Sofie:

jag Àr gÀrna med :)

#22 - - Sofie:

jag Àr med! :)

#23 - - Leaslie:

Hello there :)

As snygg tröja! Är med ;)

#24 - - Elise:

Jag Àr absolut med och tÀvlar! Otroligt fin tröja.

Har lÀnkat till bÄde videon och tÀvlingen pÄ facebook (lÀnkar i blogg rutan) :D

#25 - - Bird:

jag Àr med! :D hihihihihihi ^^

#26 - - Lizette:

jag Àr med

#27 - - Denise:

nÀ mina naglar Àr inte sÄ lÄnga :)

#28 - - lillasyster kanin:

du ska bli min officiella outfit-bild-tagare, kolla flowet pÄ blöggen!

#29 - - Liie:

naaj vilken frÀn tröja! trist att jag kom in hÀr typ flera veckor för sent.. :p du verkar ha en cool blogg, den mÄste jag nog kolla in lite nÀrmare!