BLOGGPAUS



PÄ obestÀmd tid. De som undrar och vet var de kan hitta mig fÄr gÀrna höra av er. Kram, vi hörs.
#1 - - Zoofie:

<3

#2 - - Jennilie:

Sv: Ja jag Àr lite kluven pÄ vad jag ska göra av resten av skinntyget men just nu Àr jag inne pÄ en vÀska.. Men jag kan hinna Àndra mig. Och förresten, jag tackade nej till din vÀnförfrÄgan pÄ facebook pga att jag fÄtt en del förfrÄgningar frÄn blogglÀsare men har bestÀmt mig för att hÄlla min facebook privat, sÄ det Àr inget personligt emot dig :)

#3 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

Äh, hoppas att det löser sig vad som Àn har hÀnt! en massa kramar till dig <3

#4 - - pimpXprincess:

SĂ€ger som Zoofie: <3

#5 - - Elin:

Kramar <3, vad det Àn Àr!

#6 - - Elise:

skickar en massa kramar!!!!! <3

hoppas det löser sig vad som Àn hÀnt :)

#7 - - Ellia:

gumman <3

#8 - - Isolabelle:

Saknar dig och din blogg!! Hoppas det löser sig <3 Kram

#9 - - felicia.:

Hoppas du snart kommer pÄ gladare tankar och du fÄr torka tÄrarna <3

#10 - - Amanda:

Har det hÀnt nÄtt? <3 Du fÄr gÀrna skriva till mig om du vill berÀtta, kram! <3