WRAP ME UP iN LACE









Är helt såld på spetsplagg at the moment, antar det är lite för det tillhör höstmodet, men också för jag är inne på hipster-goth looken. Drar i varenda spetsplagg jag får syn på i butikerna och kikar efter de där lite speciellare på tradera. Hade inte suttit helt fel med en långkjol i spets, en långärmad topp med hög krage, eller de där stay-upsen här på sista bilden. Kan vara de snyggaste jag någonsin sett! Vad tycker ni om spetsplagg?
#1 - - Elin:

sv: Ja, gina's kollade jag på igår, den var rätt okej.

Men vadå, har H&M också? Trend då, eller?

#2 - - cina:

Lace is the shit :D Spets och volanger oh lala :)

#3 - - pimpXprincess:

Riktigt snyggt! :)

#4 - - Jessica:

I fucking love lace!! så himla snyggt. köpte mig en svart spetsklänning för ngn vecka sedan, vill ha den på mig jämt!!