TiTTA iN PÅ MiTT JOBB (dans, videoinlĂ€gg)

Allright, tÀnkte visa lite danser som jag och mina girls övar pÄ just nu! Om ni Àr nyfikna och vill kika, sÄ do it now, jag tror inte jag lÄter videorna ligga upp speciellt lÀnge med respekt för tjejerna om de inte vill. Men om ni lÀser det hÀr girls, ni Àr grymma!

Första videon Àr delar av koreografi som jag gör till Man Down av Rihanna och Super Bass av Nicki Minaj.



Och hÀr Àr tvÄ koreografier som Àr lite lÀtt inspirerade av originaldanserna! Bad Romance och Alejandro av Lady GaGa!



Allright. Titta, och skratta inte ;D Kan ju sÀga att vi bara har övat danserna i en mÄnads tid ocksÄ.
#1 - - OGRE:

=D =D =D =D =D Way to go girls!

#2 - - Anette:

vad bra du Àr pÄ att dansa! gillar nÀr du dansar till bad romance. haha, sött att se smÄtjejerna lite förvirrad medan du Àger hela scenen!!

#3 - - Isolabelle:

:) Ja, jag hade tyckt det va ascoolt om jag hade haft dig som danslÀrare nÀr jag va i den Äldern.

#4 - - ZOOFIE:

Fy fan vad sött! Haha :) Men GUD vad du Àr grym pÄ att dansa :D Tror du fÄr lÀra mig ocksÄ, hahaha. :D

#5 - - Pyrola:

Åh duktiga tjeyer! Guu vad jag saknar min tid pĂ„ dansen nu. Jag dansade i 14 Ă„r, sen gav jag upp det. Nu brukar jag bara gĂ„ pĂ„ danspassen pĂ„ Gerda och kĂ€nna mig gammal och tjock xD

#6 - - Alice:

Grymma ni Àr! :D

Och du fÄr mig att vilja börja dansa.

#7 - - Anna:

Va duktiga ni Àr!

Du borde satsa pÄ dansen! :D

NÀr Àr uppvisningen?

#8 - - Niklas:

Grymmt !

#9 - - Maisa:

Fyfan vad grymt!!!! SĂ„ roligt:)